JH Servis


10.12.2010 | Jungheinrich | běžný rozsah (3/5) | běžně složitá implementace (3/5)
Prodejní stránky výrobce vysokozdvižných vozíků zaměřené na poskytování servisu a náhradních dílů.

Pro společnost Jungheinrich jsme vytvořili zcela nový e-shop, který nabízí náhradní díly a služby spojené s údržbou vysokozdvižných a nízkozdvižných vozíků.

Se spuštěním e-shopu jsou spojeny i další naše marketingové aktivity, které mají za úkol propagovat jeho nabídku. Mezi ně patří bannerová kampaň, PPC kampaň, SEO a samozřejmě je prezentace průběžně analyzována  pomocí nástrojů Google Analytics,  HeatMap a dalších. Výstupy těchto analýz jsou ihned reflektovány v aplikaci samotné.

E-shop byl postaven na míru klientovi, takže obsahuje množství speciálních funkcí, které přesně odpovídají potřebám a firemním procesům společnosti Jungheinrich. Jedná se například o 3 typy objednání  produktů – klasickou objednávku, nezávaznou objednávku a poptávku. Rozlišení způsobů objednání probíhá naprosto automaticky na základě dat o produktech, které získáváme z externí databáze. Její import je též automatizován a vyžaduje minimální zásah člověka. Mezi další „drobné“ vychytávky patří například plovoucí cena, která je výhodná v případě, že cena není pevně stanovená a závisí na dalších faktorech a automatický výpočet hmotnosti objednávky, což je pak provázáno s cenou dopravy.


VirgoCMS
? NAPOVEDA povinné