80 let Scotch.cz


01.04.2011 | 3M | malý rozsah (2/5) | běžně složitá implementace (3/5)
Věrnostní soutěž s výrobky 3M Scotch - odkrývání polí a hledání výher.

Pro našeho klienta 3M jsme zpracovali soutěžní microsite k výročí 80. let výrobků Scotch. Součástí dodávky byla i komplexní marketingová strategie a více jak 100.000 samolepek na produkty s unikátními soutěžními kódy.

Jednotlivé kódy byly vytvořeny s různým počtem bodů (1, 2, 5 a 7). Po zadání kódu na soutěžních stránkách získává návštěvník možnost otočit tolik polí na herním plánu, kolik bodů zadaný kód obsahoval. Dražší produkty byly opatřeny samolepkami s kódy s více body. V každém herním plánu bylo ukryto několik polí s okamžitou výhrou. Navíc po otočení všech polí plánu bylo ze všech nevýherních polí vylosováno několik dalších výherců. Po ukončení jednoho herního plánu byla posléze započata další hra.

Nedílnou součástí prezentace byla i robustní ochrana proti pokusům o průnik a generátor unikátních soutěžních kódů dle šarší, počtu bodů a určení. Další součástí byly online statistiky her, výherců, zaregistrovaných uživatelů a použitých herních kódů.

 

Přínosy projektu

Během soutěže bylo víc jak 2x překonáno očekávání ve vratnosti soutěžních kódů a celá soutěž byla na žádost klienta prodloužena. Z vyhodnocení ekonomického přínosu soutěže vyplunulo, že soutěžní produkty si v prodejnosti vedly o víc jak 12% lépe nežli podobné produkty, které nebyly do soutěže zahrnuty. Navíc klient získal mnoho nových kontaktů na své zákazníky.


VirgoCMS
? NAPOVEDA povinné